Informationer

Her finder du svar på de mest almindelige spørgsmål omkring klubben. Klik på det enkelte spørgsmål for at se svaret.

Blixen Klub Rudersdal – Onsdag optager i øjeblikket ikke nye medlemmer, men man kan skrive sig på venteliste.

Et medlemskab koster 225 kr. i kontingent om året.

Kontingentets størrelse besluttes på den årlige Generalforsamling i marts måned, og gælder fra 1/4 til 31/3 året efter.

Kontingentet opkræves umiddelbart efter generalforsamlingen, der afholdes inden udgangen af marts. Kontingentåret går fra 1. april til 31. marts det følgende år.

Til møderne på Havarthigaarden kan der maksimalt deltage 70 personer. Der oprettes venteliste, hvis interessen er stor.

Til sommer- og julefrokost afhænger antal deltagere af mulighederne det pågældende sted.

På udflugter kan der være et lavere antal deltagere afhængigt af udflugtsstedet.

Deltagelse i møderne koster et mindre beløb, for tiden 25 kr. Dette dækker udgifter til kage/frugt og kaffe samt et bidrag til en gave til foredragsholderen.

Prisen for at deltage i udflugterne vil variere, alt efter hvor man skal hen og entre/bus/forplejningsomkostninger.

Vi anvender tilmeldingssystemet “NemTilmeld”

Der vil to lørdage før arrangementet blive udsendt en invitationsmail, og man anvender denne til at melde sig til. Sidste frist for tilmelding til møderne er fredag aften inden mødet.

Samtidig med tilmeldingen betales 25 kr. i kaffepenge. Beløbet refunderes ikke ved afbud eller udeblivelse.

Hvis man bliver forhindret i at deltage i et møde man har meldt sig til, skal man melde afbud på klubbens mail: [email protected]

Derved har bestyrelsen mulighed for at invitere en fra ventelisten. De 25 kr. man har betalt i kaffepenge refunderes ikke.

Vi anvender tilmeldingssystemet “NemTilmeld”

Der vil i god tid før arrangementet blive udsendt en invitationsmail, og man anvender denne til at melde sig til. Sidste frist for tilmelding til arrangementet står i invitationsmailen.

Samtidig med tilmeldingen betales prisen for arrangementet. Såfremt et evt. afbud sendes inden tilmeldingsfristens udløb, vil deltageren få refunderet det indbetalte beløb.

Beløbet refunderes ikke ved afbud efter tilmeldingsfristens udløb eller ved udeblivelse, med mindre pladsen kan gives til en anden fra en evt. venteliste.

Når man står på venteliste til et foredrag eller en udflugt, vil man få en invitation tilsendt, hvis der bliver en plads ledig.

Man skal holde øje med sine mails, da invitationen ofte har en kort tilmeldingsfrist som reduceres jo tættere man er på arrangementets afholdelse.

Du kan melde dig ud af klubben ved at sende en mail til : [email protected].

Vi vil herefter slette dig fra medlemslisten. Kontingentet refunderes ikke.

Du kan derefter få enkelte mails, hvis en invitation allerede er planlagt til udsendelse. Disse mails kan du blot se bort fra og de ophører automatisk.

Der er ikke angivet noget sted